Markkinointi

Mood of Finland on kumppani markkinoinnissa ja myynnissä.

Yhteistyö voi tarkoittaa yhdessä tehtyä markkinointisuunnitelmaa ja sen totetuttamista yhdessä tai yksittäisiin toimiin osallistumista.

Mood of Finland allekirjoittaa seuraavan:
Hyvä asiakaspalvelu on parasta myyntiä
ja hyvä myynti parasta asiakaspalvelua!

Ensimmäinen vaihe voi olla oman osaamisen tunnistaminen, osaamisen näkyväksi tekeminen ja henkilöbrändäys. Menestyvän  yrityksen voidaan sanoa olevan siellä työskentelevien henkilöbrändien summa. Yhteistyökumppanin valinnassa tekijän brändi tuo lisäarvoa.

Olen mielelläni mukana myös seminaarien ja messujen järjestämisessä ja toteutuksessa. Olen kartuttanut esiintymiskokemusta esiintyjänä ja puhujana lukuisissa seminaareissa ja konferensseissa sekä kouluttajan ja oppaan työssä.

Espanja & Suomi

Mood of Finlandin perustaja Anu Nylund on asunut yli kymmenen vuotta Espanjassa joten espanjan kielen ja kultttuurin osaaminen ovat lisäarvoja, joita Mood of Finland voi tarjota Sinulle.

Markkinointiyhteistyö voi tarkoittaa seuraavaa:

  • Jos haluat markkinoida yrityksesti palveluita espanjankielisille markkinoille, voimme tehdä markkinointisuunnitelman yhdessä ja sopia miten se toteutetaan
  • Jos kiire painaa päälle, eikä messuille lähtö mahdu kalenteriin, voit ottaa yhteyttä Mood of Finlandiin. Jos aikaa on riittävästi ja pystyt perehdyttämään ulkopuolisen tekijän messu-edustajaksi – otamme haasteen vastaan.
  • Osaamisemme on parasta matkailualan yritysten kanssa toimiessa, mutta olemme avoimia myös uusille avauksille

Mood of Finlandin toiminta suuntautuu pääasiassa espanjankielisille markkinoille, mutta verkostosta löytyy tarvittaessa tekijöitä muunkielisten markkinoiden hoitamiseen.

FAM & FUN

Jos yritysvieraasi, toimittajat tai muut ammattilaiset haluavat tutustua suomalaiseen luontoon ja kulttuuriin osana Suomeen suuntautuvaa työmatkaa, pyydä tarjous ohjelman suunnittelusta ja/tai toteutuksesta.

Yrityksen omat resurssit eivät aina riitä yritysvieraiden vieraanvaraisuudesta huolehtimiseen siinä määrin kuin haluttaisiin. Mood of Finland ratkaisee ongelman ja ottaa asiakkaat huostaansa ja vastaa yhdessä suunnitellun ohjelman toteutuksesta.

Mood of Finland on erikoistunut espanjankielisten asiakkaiden palveluun, mutta verkostostamme löytyy osaajia myös muun kielisiin tarpeisiin.

Kokous ja seminaari ovat myyntitilaisuuksia

Kokouksen ja seminaarin tunnelma on tärkeää!

Tunnelmaan vaikuttavat ulkoiset puitteet eli se, millainen tila on, millainen valaistus, millaiset kalusteet, miltä tarjoilut maistuvat ja millainen on sisäilma ja lämpötila.

Tunnelmaan vaikuttaa myös se, miten hyvin tilaisuus emännöidään /isännöidään ja saadaanko vieraat kommunikoimaan keskenään. Aikatauluissa pysyminen on tärkeää ja se, että aikaa jää verkostoitumiselle.

Muistathan antaa jalottelutaukoja ja houkutella vieraat luontoon virkistymään.

Kokouksen ja seminaarin järjestelyissä kannattaa esille ottaa palvelumuotoilun työkalut ja käydä läpi kriittiset pisteet. Haluatko suunnitella seuraavan tilaisuuden yhdessä Mood of Finlandin kanssa?

Ota yhteyttä!

Kun tarvitset innostavia ja vastuullisia matkailu-, koulutus- ja projektipalveluita, ota yhteyttä Mood of Finlandiin. Voit lähettää sähköpostia, soittaa tai ottaa yhteyttä lomakkeella.